۱۳۹۲/۰۱/۰۳

خداحافظ " بالاترین " ... وقتی " سایت بالاترین " ، بالاترین در سانسور مجازی و سرکوب رسانه ای می شود



بالاترین ، حیاط خلوت ترول ها ... وقتی شنیدن نام بالاترین ، تبدیل به سردرد می شود!


امروز 23 - 03 - 2013 ، هنگام تلاش برای ورود به بالاترین با این صفحه مواجه شدم! صفحه ای که نوشته هایش برای من (= آسمون) در این مدت اخیر بسیار آشنا! ، هر چند با عناوین مختلف و با بهانه های گوناگونی بوده است .




اینبار بالاترین من را تحت عنوان آنچه که " ارسال لینک تکراری با تغییر در آدرس تعمدی " نامیده ، بمدت 3 ماه تعلیق کرده است . این در صورتی است که لینک های ارسال شده توسط من ، هیچگونه مغایرتی با قوانین بالاترین نداشته اند . (4 عکس آخر را مشاهده کنید) .




و اما لینک هایی که بر اساس گزارش رد شده در آنها (توسط یک کاربر معلوم الحال و ترول) ، بالاترین 3 ماه دیگر من را تعلیق کرده است . مافیایی و باندی بودن ، نبودن نظارت و بی توجهی و بی اهمیتی بالاترین به کاربران این سایت ، شاید چند نمونه از دهها دلایلی باشند که بالاترین! را به پست ترین! ، تبدیل کرده اند .


نکته : برای دیدن عکس های زیر در ابعاد واقعی بر روی آنها کلیک کنید .















قضاوت با شما!!!